Do sada ste vjerojatno već vidjeli snagu Instagrama. Platforma nudi mnoge benefite za mala poduzeća, izjednačavajući digitalno igralište između malih i velikih poduzeća. Od svog početka, Instagram se pokazao kao moćan marketinški alat za tvrtke koje žele proširiti svoju prisutnost i vidljivost svojih proizvoda.
Broj korisnika
Prema podacima Instagrama, njihova prisutnost na društvenim mrežama trenutno sa sobom donosi više od milijardu aktivnih korisnika. Od tih milijardu ljudi, više od 500 milijuna ga koristi na dnevnoj bazi. S tako velikom publikom, nema ograničenja za uspjeh koji vaš proizvod ili usluga može postići s posvećenom Instagram strategijom.
Kupci to očekuju
Kupci će vas tražiti na Instagramu. Mogu to učini ili po imenu ili po hashtagovima koji se odnose na vaše poduzeće ili lokaciju istog. U svakom slučaju, ako vas ne pronađu za vas je to loša vijest. Ne čekajte da ta pretraga ostane prazna - ili, još gore, da ih odvede do konkurencije.
Bilo koja veličina poduzeća može napredovati
Upravo zbog velikog broja korisnika, Instagram je važno mjesto za tvrtke. To vrijedi kako za velike, poznate tvrtke, tako i za manje poduzetnike. Naravno, ni za najpoznatije tvrtke uspjeh neće doći preko noći, ali ako marketinški tim želi svoju organizaciju staviti na kartu, Instagram može pomoći. Tvrtke mogu podići svijest o svom brendu i doseći svoju ciljanu publiku zadržavanjem aktivne prisutnosti i održavanjem rutine od najmanje jedne objave dnevno.
Možete označavati i direktno prodavati svoje proizvode
Ako prodajete proizvode, mogućnost dijeljenja Instagram fotografija i videa koji povezuju izravno na te proizvode velika je pobjeda. Da biste iskoristili ovu značajku, morate stvoriti katalog proizvoda sa svoje Facebook stranice (odatle Instagram izvlači informacije o proizvodu). Instagram se razvio tijekom godina kako bi omogućio prodaju putem e-trgovine na platformi. Danas je veći naglasak na zarađivanju novca plasmanom proizvoda. Instagram također nudi postove za kupnju, koji tvrtkama omogućuju da dodaju oznake proizvodima na svoje fotografije s poveznicama koje uključuju opis proizvoda, cijenu i mogućnost "kupnje sada", što će korisnika dovesti do vaše internetske trgovine.
Možete učinkovito komunicirati s kupcima
Održavanje odnosa s kupcima jedna je od najbitnijih značajki društvenim mreža općenito. Instagram je platforma na kojoj korisnici mogu lajkati, komentirati i dijeliti svoje omiljene objave. Što više lajkova i komentara dobijete, vaša tvrtka postaje vidljivija. Možete dobiti više lajkova snimanjem visokokvalitetnih fotografija, korištenjem hashtagova i partnerstvom s influencerima.
Zaključno, bez obzira na veličinu vašeg poduzeća, bez obzira prodajete li proizvod ili uslugu, prisutnost na Instagramu je potrebna. Pružit će vam potrebnu vidljivost na društvenim mrežama bez koje je danas nemoguće opstati. Glavni benefiti su i kreativna sloboda u vizualnom komuniciranju, velika publika koju je lako ciljati i mogućnost direktne prodaje. Ako vas zanima odakle početi, slobodno nam se javite na e-mail: [email protected] da vam pomognemo da postanete prepoznati i u digitalnom svijetu. 😊