Vođenje društvenih mreža je proces upravljanja vašom online prisutnošću na platformama društvenih mreža kao što su Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter ili TikTok stvaranjem, objavljivanjem i analizom sadržaja koji objavljujete. Vođenje društvenih mreža također uključuje angažman i interakciju s korisnicima društvenih mreža, kao što su odgovaranje na upite i komentare.
Vođenje društvenih mreža nudi nekoliko prednosti, uključujući:
- Trošak: Bez obzira na vaš marketinški proračun, društvene mreže su isplativa inicijativa. Besplatno je pridružiti se društvenim mrežama, objavljivati sadržaj, odgovarati na komentare korisnika i još mnogo toga.
- Doseg: Društvene mreže mogu vas povezati s korisnicima diljem svijeta. Tradicionalni marketing i oglašavanje ne mogu odgovarati dosegu ili cijeni kakvu nude društvene mreže. Zato je njihovo upravljanje neophodno za tvrtke.
- Korisnici: Uključivanje društvenih mreža u vašu marketinšku strategiju omogućuje vam da svoje marketinške inicijative uskladite s ponašanjem korisnika. Znate li da čak 74% ljudi sada koristi društvene mreže prilikom donošenja odluka o kupnji? Da ne spominjemo, 80% ljudi dobiva savjete o kupnji putem društvenih mreža
- Učinak: Marketinški stručnjaci i vlasnici tvrtki podjednako se slažu oko izvedbe marketinga i oglašavanja na društvenim mrežama. Putem društvenih mreža, tvrtke mogu izgraditi svoj brend, pa čak i generirati potencijalne klijente i prodaju.
Stvaranje kreativnog sadržaja za društvene mreže trebao bi biti prioritet svakog poduzeća koje želi ostvariti rast prihoda. Javite nam se i zajedno krenimo u stvaranje vaše digitalne priče!