Nakon Black Friday ludila polako, ali sigurno nam se približava vrijeme Božića, a s time i hrpa šarenih, prodajnih i glasnih kampanja brojnih brendova. U tom blagdanskom ludilu svi se trudimo ukrasti pažnju ciljane publike i ostvariti što veću konverziju. Često se pitamo što je to ono novo i drugačije što možemo komunicirati kako bismo se izdvojili od mase.
Veći troškovi oglašavanja
Kao što vjerojatno već znate, Božić je razdoblje tijekom kojeg mnoge tvrtke ostvaruju najveći dio prodaje. Neće štedjeti na sredstvima za promociju svojih proizvoda ili usluga. Budući da je Božić vrijeme velike potražnje za oglasnim prostorom, a ponuda je ista i kada je potražnja veća od ponude, cijene rastu. To je princip ponude i potražnje. Tako dolazimo do većih cijena svih medija – TV, radio, mediji, društvene mreže…
Ako još niste ukomponirali video sadržaj u svoje strategije, sada je idealno vrijeme da započente! Potaknite korisnike na engagement i na kreativan način ispričajte božićnu priču vašeg brenda. Mi predlažemo IG profile brendova Gisou i h&m.
Kada započeti s oglašavanjem?
Mi ćemo se u ovom blogu posvetiti kampanjama na društvenim mrežama i digitalnoj komunikaciji brendova. Važno je na vrijeme pripremiti kampanje, već nakon Black Fridayja, kroz cijeli prosinac traje priprema za Božić. Počnite planirati svoju kampanju što je ranije moguće kako biste povećali potencijal za što veći reach svojih kupaca. Ljudi razmišljaju o poklonima za svoje najbliže ili za sebe. Pripremite se na to da tokom cijelog 12. mjeseca budete fokusirani na prodajne objave i da se oglašavate što više. Naravno, bitno se izdvojiti kvalitetom vizuala i dobrim copyjem.
Uključite influencere u svoje božićne kampanje! Svojom kreativom vam mogu puno pomoći oko contenta, a odličan reach je zagarantiran.
Što komuniciramo?
Možemo se složiti da Coca Cola ima jedne od najbolji božićnih reklama. Zašto? Zato što se fokusiraju na emociju i na iskustvo. Teško je ukomponirati takvo nešto, a pritom ostati fokusiran na prodaju. Potrudite se da se vaši kupci ove blagdane osjećaju ekstra posebno – možda u dodatnih 10% popusta ili besplatnu dostavu. Iskoristite činjenicu da su kupci u stisci s vremenom tijekom praznika. Zadovoljni su brendom koji im olakšava iskustvo kupovine, odnosno kada dobiju točne informacije koje su tražili.
Kupci se moraju osjećati posebno. Privucite ih kodom za dodatni popust.
Zaključno, vaše bi se božićne kampanje trebale usredotočiti na – pravovremeno komuniciranje, poboljšanje buyers journeyja, dijeljenje točnih informacija koje kupac traži i prisutnost u pravo vrijeme i na pravom uređaju.