IGTV polako, ali sigurno, ulazi kroz velika vrata na Instagramu. Sve više kreatora sadržaja koristi ovaj format videa za povezivanje sa svojim pratiteljima. Po čemu se razlikuje od standardnih feed videa na Instagramu? Najviše po svojoj duljini. Videa mogu trajati i do 15 minuta, odnosno sat vremena, ako ih objavljujemo putem weba. Predviđeni su za gledanje putem mobilnog uređaja, pa se preporuča snimati ih vertikalno, s vašim smartphonom. U jednom od prethodnih blogova pokazali smo vam kako uspješno objaviti IGTV video, kako ga urediti i napraviti IGTV seriju, pa ga svakako pročitajte ako se prvi put susrećete s IGTV-om.
Video sadržaj dominira na društvenim mrežama. Mladi se sve više i više okreću amaterskim kreatorima sadržaja, dok se odmiču od profesionalnih poput televizije. Procjenjuje se da će do 2021. mobilni videozapisi činiti 78% ukupnog mobilnog podatkovnog prometa. Upravo zato je iznimno bitno da već sada počnete koristiti video formu kao jedan od načina izražavanja, a IGTV je savršen prvi korak. Videi na IGTV-u su opušteni, ne zahtijevaju profesionalnu obradu, a odličan su kanal za pružanje uvida u „behind the scene“ vašeg brenda. Ovo su naša 3 savjeta kako možete iskoristiti IGTV za vaš brend:
1. How-to videi ili tutorijali
Dulja forma IGTV videa omogućava da temeljno obradite određenu temu vezanu uz vaš brend. Možete snimiti video u kojemu objašnjavate kako se koristi vaš proizvod, video s određenog eventa koji ste organizirali ili napraviti seriju recepata, vježbi, itd. Savjetujemo vam da se ne zamarate previše s kvalitetom videa jer je IGTV zamišljen kao platforma za objavljivanje vertikalnih videa snimanih mobitelom. Stoga, opušteno pristupite snimanju videa, osigurajte dovoljni protok svjetla i očistite pozadinu.
2. Q&A (pitanja i odgovori)
U jednom videu objedinite najčešće postavljena pitanja za vaš brend. To je odličan način da vaši korisnici dobiju najbitnije odgovore na jednom mjestu, a vi ćete se uvijek moći referirati na taj video. Super savjet je da putem Storyja i Q&A stickera zamolite vaše pratitelje da postave svoja pitanja na koja ćete vi odgovoriti na IGTV-u.
3. Savjeti, razgovori s gostima, teaseri
Ako organizirate tečaje bilo koje vrste, putem IGTV-a možete snimiti kratki uvod onoga što vi možete ponuditi svojim korisnicima te ih pozvati da se priključe vašem tečaju ako žele naučiti puno više. Možete ugostiti osobe i napraviti svoj vlastiti „talk show“ u kojemu vaši korisnici mogu saznati zanimljive i nove činjenice. IGTV je odlična platforma za edukaciju i razgovor o temama koje bi mogle zanimati vaše pratitelje.
A da rasturite na IGTV-u i kreirate što efikasniji video koji će povećati engagement vaših pratitelja, uzmite u obzir ovih par savjeta:
Savjeti za uspješan IGTV video:
- Obavezno snimajte vertikalne videe jer je IGTV zamišljen da se gleda na mobilnom uređaju, za razliku od Youtuba.
- Iako Instagram dopušta objavljivanje videa dugačkih i do 15 minuta, pokazalo se da najbolje prolaze videa duljine do 5 minuta.
- Uključite u opis videa relevantne hashtagove kako bi vaš video pronašle osobe koje vas ne prate.
- Objavljujte preview vašeg IGTV videa na feedu kako biste mu povećali doseg.
- Storyji su i dalje najgledaniji sadržaj na Instagramu. Stoga, svakako shareajte preview videa na Story kako biste usmjerili svoje pratitelje na IGTV. Također, uključite ih i prije stvaranja samog videa. Pitajte ih kakav bi sadržaj željeli vidjeti, imaju li pitanja za vas, kako im vi možete pomoći?
Ne zaboravite, što prije krenete objavljivati videe, prije ćete saznati kakav sadržaj i tematika donosi najveći engagement na vašem profilu, pa ćete prema tome moći i planirati sljedeće videe. Originalnost, kreativnost i osobnost uvijek su najbolji sastojci za uspješan sadržaj na društvenim mrežama.