Bez obzira na to kojim se poslom bavite, prosinac je već tradicionalno svima najužurbaniji mjesec u godini. Polako se završavaju godišnji izvještaji, rade strategije za nadolazeću godinu, a uz posao svima su misli okupirane i kupnjom poklona. U današnjem blogu pričat ćemo kako iskoristiti prosinac na pozitivan način kada je u pitanju vaš brend na društvenim mrežama. Kroz par kratkih i lakih savjeta možete ostvariti odlične rezultate na Instagramu i Facebooku i tako se još više približiti svojoj publici te na kraju ostvariti sveti cilj – konverziju (čitaj: prodaju)! Pa krenimo.
1. Dobra priča uvijek odlično prolazi
1. Dobra priča uvijek odlično prolazi
Možete ispričati priču kroz blog, dobre vizuale na društvenim mrežama ili video sadržaj. Nije dobro u vrijeme blagdana forsirati isključivo prodaju jer to rade svi brendovi i često nastane zasićenje. Ključna je kohezija brenda i publike. Publika treba imati osjećaj kao da je dio brenda, i obrnuto. Ako možete govoriti o emocionalnoj strani blagdana, oslonite se na te osjećaje kako biste povećali broj dijeljenja, promet na vašoj web-lokaciji ili prodaju - što god vaš cilj bio.
2. Vizualno prilagodite feed
2. Vizualno prilagodite feed
Blagdansko vrijeme je idealno da ‘začinite’ feed novim vizualima, držeći se božićne teme. To znači da su nove boje i malo drugačiji copyji dobrodošli. Promjene ne moraju biti drastične, ali slike na Instagramu na kojima se nalaze lampice ili božićno drvce, citati koji utječu na osjetila potrošača tijekom blagdana ili korištenje crvene/zelene/zlatne boje mogu učiniti pravu razliku.
3. Božićna darivanja
3. Božićna darivanja
Darivanje ili popularni giveaway je uvijek win-win i za pratitelje i za brend, ali treba paziti na nekoliko sitnica. Prosinac je vrijeme koje će većina brendova iskoristiti ili za giveaway ili 12 dana darivanja. To će dovesti do velike zasićenosti i manjka zainteresiranosti naše publike. Također, božićni giveaway nije kao svaki drugi koji organiziramo tijekom godine. Poklanjati iste proizvode i na isti način kakav bismo poklanjali da je primjerice ožujak ili srpanj neće dati željene rezultate. Publika na društvenim mrežama voli određenu dozu ekskluzivnosti, a posebno kreative. Izađite iz okvira, poigrajte se sa zabavnim copyjem ili uz proizvod koji poklanjate uključite dodatni kod za popust, možda i besplatnu dostavu za iduću kupnju.
4. Božićni gift guide
4. Božićni gift guide
Kroz cijeli mjesec pokušajte naglašavati svoje proizvode ili usluge kao odlične poklone za pod bor. Na Instagramu možete iskoristiti opciju kreiranja guidesa s naslovom „Najbolje ideje za božićni shopping“, to je neka vrsta vodiča gdje uz postojeće objave možete dodati tekst i sve spojiti. Također, u copyjima možete ubaciti rečenicu da je upravo to što se nalazi na fotografiji odličan poklon. Napravite i highlightse u kojima ćete posebno izdvoji nekoliko proizvoda i usluga i objasnite po čemu se izdvajaju i zašto ih odabrati.
5. Uključite zaposlenike
5. Uključite zaposlenike
Zajedničko ukrašavanje ureda ili fotografija radnika s božićnim kapicama recept je za super engagement. Pokažite da je duh blagdana došao i kod vas i da kroz cijeli mjesec naglasak stavljate na zajedništvo i empatiju. U moru istih, uobičajenih objava na koje je vaš community navikao, pokažite im da iza svega toga stoje ljudi. Ti isti ljudi će spakirati njihov poklon, pomoći im u izboru poklona ili ga čak i izraditi. Također, možete biti duhoviti i zabavni i pokazati kakva je atmosfera u vašim uredima za vrijeme blagdana!
Uz sve ideje koje smo ovdje nabrojali, vaše božićne marketinške kampanje oduševit će pratitelje na društvenim mrežama, a samim time i potencijalne kupce. Uz to, neće samo dodati blagdansku "buku" u online okruženju. Potaknite pozitivne emocije, promovirajte dijeljenje, povežite ljude s duhom Božića – i dobit ćete ne samo vjerne kupce nego i dugoročan rast konverzija. 😀
Uz sve ideje koje smo ovdje nabrojali, vaše božićne marketinške kampanje oduševit će pratitelje na društvenim mrežama, a samim time i potencijalne kupce. Uz to, neće samo dodati blagdansku "buku" u online okruženju. Potaknite pozitivne emocije, promovirajte dijeljenje, povežite ljude s duhom Božića – i dobit ćete ne samo vjerne kupce nego i dugoročan rast konverzija. 😀