Tik-tok, tik-tok, vrijeme ide, a ti dalje ne znaš što je TikTok? Rekli bismo kako većina marketingaša još uvijek nije sigurna o čemu se ovdje zapravo radi, i kako je ovo područje budućnost u kojoj će se morati ulagati određeni napori u dodatnu edukaciju i prilagodbu oglašavanja. Ali znanja nikad dosta, zar ne? Posebno ako su u pitanju nove ciljne skupine i načini kako im pristupiti. Supermoć društvenih mreža upravo je širenje informacija i prilagođavanje novonastalim situacijama na razini zajednice koja ih koristi. A kako se ova društvena mreža prilagodila pandemiji COVID-19 virusa saznaj u redcima koji slijede!
Za početak, dovoljno je pustiti brojke da govore same za sebe, a one u 2020. godini izgledaju ovako:
1. 800 milijuna aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi
2. 1,5 milijardi preuzimanja aplikacije na svjetskoj razini
3. 52 minute dnevno – prosječno vrijeme koje korisnik provede na aplikaciji
4. 8 puta – prosječan broj otvaranja aplikacije u jednom danu
5. 83% korisnika – je objavilo video sadržaj na svom korisničkom računu
6. 154 države, 74 različita jezika
Za početak, dovoljno je pustiti brojke da govore same za sebe, a one u 2020. godini izgledaju ovako:
1. 800 milijuna aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi
2. 1,5 milijardi preuzimanja aplikacije na svjetskoj razini
3. 52 minute dnevno – prosječno vrijeme koje korisnik provede na aplikaciji
4. 8 puta – prosječan broj otvaranja aplikacije u jednom danu
5. 83% korisnika – je objavilo video sadržaj na svom korisničkom računu
6. 154 države, 74 različita jezika
Kako se TikTok prilagodio pandemiji COVID-19 virusa ?
Internet i krizne situacije u svijetu informacija danas predstavljaju savršen recept za plasiranje sadržaja s objektivnim i subjektivnim sadržajem na koji se zajednica oslanja. S obzirom na činjenicu da nas je pandemija COVID-19 virusa „zatvorila“ u domove, a na raspolaganju imamo još više vremena za online svijet i društveni život koji živimo putem online komunikacijskih kanala. Društvene mreže u ovom su slučaju u svoja sučelja implementirale informacijski sustav u kojemu svi pratitelji mogu saznati najrelevantnije informacije vezane uz virus.
Ipak, TikTok priča je za sebe. Ova, rekli bismo zabavna društvena mreža, osim ovog informacijskog dijela priče pokrenula je niz izazova u kojima pratitelji širom svijeta sudjeluju iz udobnosti doma.
U partnerstvu s TikTok-om, Svjetska zdravstvena organizacija objavljuje edukativne video zapise i informativne sesije uživo, a plasiran je i #SafeHands izazov koji potiče ljude na pranje ruku. Označeni videozapisi do sada su prikupili 2,6 milijardi pregleda i rastu iz dana u dan. Glavni prioritet WHO-a u ovoj suradnji bio je dosezanje mlađe publike. #SafeHands izazovu na TikTok-u priključile su se i brojne slavne osobe kao što su Jimmy Fallon, doktor Oz, Terry Crows i drugi.
Osim toga, TikTok je Fondu solidarnosti u borbi protiv COVID-19 virusa donirao 10 milijuna američkih dolara. Tom gestom ova društvena mreža podržava stručnjake za javno zdravstvo, a podrška uključuje slanje nužnih potrepština zdravstvenim radnicima na prvoj liniji, osiguravanje pristupa najnovijim informacijama utemeljenim na znanju zajednicama diljem svijeta i sudjelovanje u otkrivanju načina liječenja i formiranja cjepiva.
Najpopularniji izazovi: plesom protiv Corone
Pandemija Corona virusa na TikTok-u stvorila je cijelu novu kulturu kreiranja sadržaja, davanja podrške globalnoj zajednici koja se nalazi u izolaciji, ali i populariziranja plesa na jednoj novoj razini. Na plesne izazove počele su odgovarati sve dobne skupine, a gledanje individualaca, pa čak i cijelih obitelji kako plešu iz udobnosti svoga doma stvorilo je pozitivan psihološki aspekt na korisnike ove društvene mreže na globalnoj razini.
Kako? Ograničena sloboda kretanja, briga za starije i rizične skupine na koje virus može utjecati stvorili su i sasvim drugačiji način života. Izolacija koja je došla nekako neočekivano zasigurno su utjecala i na povećanje psiholoških poremećaja kao što su anksioznost i depresija. Ono što je zajednica na TikTok-u pokazala su kreativni i duhoviti načini kako se prilagoditi i prigrliti novonastalu situaciju za opće dobro te bolju budućnost koja nas očekuje. Uspješnost ovih izazova mjerljiva je u milijardama pregleda i nevjerojatnom odazivu na kreiranje contenta, a takve brojke same za sebe govore o TikTok-u kao društvenoj mreži koja je budućnost Social Media marketinga.
Najpopularnije TikTok plesne izazove pogledati možeš na:
1. #stayathome
2. #distancedance
3. #boredinthehouse
4. #ohnanana
5. #savagechallenge
6. #renegadechallenge
7. #sayso
8. #blindinglightschallenge
Stoga, ako još nisi, baci oko na ovu zabavnu društvenu mrežu, pogledaj sve zanimljive izazove u kojima sudjeluju milijarde ljudi diljem svijeta (da, milijarde), informiraj se i #ostanidoma.
p.s. Zanima te više o kriznoj komunikaciji na društvenim mrežama? Super, pročitaj VIŠE.