Počelo je ljeto, a s njim i sezona godišnjih odmora, pa izgleda kao da je sve stavljeno na čekanje. Također, sva velika događanja ispratila su početak ljeta i sad miruju do jeseni. Svi koji stvaraju sadržaj na društvenim često se baš ljeti pitaju: kako i dalje ostati kreativan i stvarati sadržaj? Donosimo par savjeta uz koje ćete lakše stvoriti zanimljiv sadržaj i mirno krenuti na godišnji!
1. Samo opušteno
Svi znamo kako vrućine utječu na ljude i da to nikako nije vrijeme za teške teme. Zapitajte se i sami, što bi voljeli gledati ili čitati na plaži? Ljeto općenito prolazi u opuštenoj atmosferi, zato i sadržaj treba biti u odgovarajućem tonu. Šaljive situacije ili memovi, behind the scenes video ili fotografije, smiješni događaji na poslu – sada je prilika da iskoristite sav materijal koji ste skupljali i zabavite svoju publiku!
2. Angažirajte publiku pitanjima
Ljudi se često vole pohvaliti onime što rade, na što su ponosni ili jednostavno izraziti svoje mišljenje. Iskoristite to u svoju korist i povećajte si angažman! Pitanje o tome gdje ljetuju, kako se rashlađuju za vrijeme vrućina ili koje im je najdraži ljetni recept zasigurno će imati velik broj pregleda i odgovora što će poboljšati položaj brenda u algoritmu društvenih mreža.
3. Iskoristite priliku za savjete
Nedostatak sadržaja za objavljivanje pruža vam priliku da budete kreativni i savjetujete svoju publiku. Prilagodite savjete svom poslovanju i potrudite se da budu originalni i korisni kako bi im mogli poslužiti u svakodnevnom životu. Takav tip sadržaja potiče „spremanje“ objava za kasnije što može poboljšati vašu vidljivost kod publike koja vas trenutno ne prati.
4. Ponudite ljetna sniženja
Ako ste tip brenda koji nudi usluge ili proizvode, idealno je vrijeme za rasprodaju i popuste. Na taj način možete smanjiti zalihe ljetnih proizvoda i pripremiti se za jesen. Sezonska ljetna sniženja su zakonski propisana s početkom između 10. i 25. kolovoza, tako da na vrijeme isplanirajte aktivnosti i povećajte potražnju.
5. U fokus stavite zaposlenike
U vrijeme dok nema toliko novosti iz samog poslovanja, u fokus možete staviti zaposlenike. Kratak video intervju s titlovima postići će velik broj pregleda. Također, predstavljanjem zaposlenika i vaš će brend dobiti lice čime se može bolje povezati sa zajednicom!