Jeste li na instagramu?

U samo nekoliko godina, broj Instagram korisnika porastao je za čak 300% i trenutno ima oko 500 milijuna aktivnih korisnika. Zašto je ova društvena mreža toliko privlačna korisnicima, ali i oglašivačima i brandovima? Treba li se i vaš brand pridružiti Instagramu?

 

Privlačnost slike

Većina ljudske populacije vizualnog je tipa – vizuali su brže procesuirani i pamtljiviji od teksta ili zvuka. Ljudi pamte 80% onoga što vide, a većina informacija koje dobivaju i pamte su upravo vizualne. Privlačnost lijepe slike i preferiranje vida kao dominantnog osjeta za komunikaciju jedan je od glavnih razloga privlačnosti Instagrama. No, to nije jedini razlog njegovog ogromnog uspjeha u svijetu društvenih mreža.

 

Jednostavnost

Ograničavanje postova na isključivo slikovni sadržaj pokazao se kao pun pogodak. Čisti dizajn i jednostavno sučelje prisiljava nas da se usredotočimo na jedan po jedan post. To znači da Instagram feed nije vizualno zagušen i zbunjujuć za korisnika. Jednostavnost i intuitivnost sučelja također je bitan faktor privlačnosti u čemu je Instagram, bez obzira na često dodavanje novih opcija i značajki, bio i ostao vrlo uspješan.

 
Kategoriziranje po temama

Instagram je, uz Twitter, najbolje iskoristio mogućnosti i prednosti korištenja hashtagova za razvrstavanje sadržaja po temama. Uz hashtag je jednostavno pronaći temu koja nam je interesantna ili sudjelovati u komunikaciji sa drugim korisnicima oko zajedničkih interesa. Hashtagovi su odličan alat za pronalazak korisnika određenih interesa, pa na taj način brand može pristupiti korisniku umjesto da čeka da korisnik pristupi brandu. Osim toga, osmišljavanje i korištenje hashtaga koji okuplja zajednicu zainteresiranih korisnika otvara mogućnost pretvaranja klijenata u brand ambasadore.

 

Uz sve nabrojano, ne čude nas podaci da je na Instagramu svaki dan podijeljeno 80 milijuna fotografija i da trećina mobilnih korisnika posjeti Instagram barem jednom mjesečno. Posebno ga vole tinejđeri, čak 32% njih smatra da je Instagram najvažnija društvena mreža.

No zašto je Instagram toliko privlačan brandovima? Korisnici Instagrama su čak 10 puta aktivniji od Facebook korisnika, pa mnogo brendova smatra da je Instagram vrlo važan ili čak ključan za njihov marketing na društvenim mrežama.
Stvaranje relevantnog i zanimljivog sadržaja nije lak posao, no angažiranje i kreiranje za Instagram pomoći će Vam da se približite i povežete sa svojim klijentima na zabavan i obostrano koristan način.

Kontakt

Adresa

Križna cesta 18, Zagreb

Ulica Andrije Peruča 10, Rijeka

Telefon

+385 91 5740752

Podijelite na društvenim mrežama

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn