Danas je pomalo postalo nezamislivo imati mali ili veliki obrt, poduzeće, a nemati profil na društvenim mrežama. Zašto? Zato jer se upravo na društvenim mrežama nalaze vaši kupci, postojeći i potencijalni!

U ovom blog postu zaustavit ćemo se na, slobodno možemo reći, najmoćnijoj društvenoj mreži – Facebook. Facebook je društvena mreža koja ima preko bilijun aktivnih korisnika i svakim danom ih je sve više, a da je broj 1 potvrđuje statistika. Ako vam to nije dovoljno dobar razlog da otvorite službenu Facebook fan stranicu za svoje poduzeće, evo još nekoliko razloga.

Izrada službene Facebook fan stranice 

S obzirom da ova društvena mreža ima pregršt opcija i načina kako da dođete do svojih ‘fanova’ odnosno potencijalnih kupaca, mnogo je načina kako započeti korisitit Facebook, samo trebate odabrati onaj koji vašem poslovanju najviše odgovara.

Prvi korak svakako je izrada Facebook fan stranice. Velika je pogreška kada se profili koriste u svrhu promocije brenda jer se to krši sa Facebook pravilima. Isto tako, rijetko tko želi među svojom listom prijatelja imati neki brend. Tako da je stranica ili ‘fan page’ jedina prava i ispravna opcija.

Kvalitetne i planirane Facebook objave

Facebook stranica je ‘ogledalo’ vašeg brenda. Na njoj koristite vlastiti logo, ime brenda i ostale važne podatke koji podižu svijest o brendu. Osim podataka, vrlo važan ključ za uspjeh na Facebook-u su objave na samoj stranici jer one prezentiraju osobnost brenda.

Kako biste što prirodnije prenijeli fanovima osobnost brenda, objave moraju biti relevantne, kvalitetne i planirane. Stoga, kako bi sve na Facebook-u izgledalo ‘primamljivo’ i kvalitetno, za vođenje same stranice treba biti zadužena adekvatna osoba.

Naizgled je sve jednostavno. Izrada stranice, objavljivanje sadržaja, ispunjavanje osnovnih informacija… Ali, potencijalni kupci itekako paze i gledaju je li sadržaj kvalitetan i njima relevantan.

Kreiranje Facebook oglasa

Još jedan od vrlo važnih razloga zašto je ova društvena mreža važna su oglasi. Facebook danas pruža kreiranje oglasa do najsitnijeg detalja. Primjerice, moguće je targetirati korisnike prema lokaciji, dobi, spolu, interesima, stupnju edukacije, ali i doslovno ulici u kojoj živi!

Budite tamo gdje su vaši kupci

Jedan od najbitnijih razloga zašto trebate biti prisutni na društvenim mrežama je taj da ćete čuti što kupci misle o vašem proizvodu/usluzi iz prve ruke! Ako nastane problem, kupac vam se može obratiti, a vi mu odmah možete pomoći. Ako vas kupac želi pohvaliti, to će upravo učiniti na društvenim mrežama.

Bezbroj je razloga zašto si ne možete priuštiti ignoriranje prisutnosti na društvenim mrežama, ali ne zaboravite biti tamo gdje su i vaši kupci!

Kontakt

Adresa

Križna cesta 18, Zagreb

Ulica Andrije Peruča 10, Rijeka

Telefon

+385 91 5740752

Podijelite na društvenim mrežama

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn