Social Media Manager

I ptičice na grani znaju da nam je za upravljanje društveno-mrežnim nastupom potreban Social Media Manager. No znate li koji je točno opis posla Social Media Managera?

Upravljanje zajednicom korisnika ozbiljan je i vremenski zahtjevan posao. Uključuje mnoštvo aktivnosti i jedinstven set karakteristika i poslovnih vještina. Kompetencije Social media managera obično obuhvaćaju kombinaciju copywritera, dizajnera, fotografa, marketinškog i SEO stručnjaka.

 

Znanje i informiranost

Praćenje novosti u industriji, ali i trendova i aktualnih tema odnosno vijesti, jedan je bitnih i nezanemarivih stavaka u ovom poslu. Informiranje o aktualnim temama u digitalnom marketingu, ali i u industriji svakog pojedinog klijenta jednako je važno kao i općenito praćenje aktualnih vijesti. Biti upućen u sve aspekte poslovanja tvrtke te jako dobro poznavati sve platforme na kojima tvrtka nastupa također je od iznimne važnost. Neinformiranost i neznanje kod komunikacije s fanovima može izgledati kao neprofesionalnost, ali i izazvati ozbiljniju kriznu situaciju.

 

Vješta komunikacija

Upravo je komuniciranje sa klijentima i fanovima još jedna od važnih vještina koje mora imati Social Media Manager. Komunikacijske i diplomatske vještine, razumijevanje publike i pravila platforme, te spremnost na razumijevanje i pružanje pomoći u rješavanju problema koji se pojave još je nekoliko stavaka u životopisu koje će nas spasiti kriznog komuniciranja. Naravno, dođe li do krize potrebno je za nju biti spreman i riješiti ju u što bržem roku. 

 

Izrada sadržaja

Izrada sadržaja za društvene mreže, osim općenite vrlo dobre pismenosti, zahtijeva još poneku tehničku vještinu. Naime, kako bi što bolje i atraktivnije vizualno komunicirali, potrebno je znati osnove fotografije i dizajna te poznavati rad u grafičkim programima. Više o vizualnom komuniciranju i zašto je važno pročitajte u našem postu o Instagramu.

 

Izvještavanje i analitika

Praćenje uspješnosti bitno nam je zbog izvještavanja klijenata o uspješnosti kampanje i cjelokupne digitalne strategije. Analitika nam je izrazito bitna i zbog vlastite procjene učinkovitosti i pronalaženja prostora za poboljšanja. Praćenje analitike i usporedba rezultata daje nam vrijedne informacije i upoznaje nas sa ciljanom publikom.

 

Iz svega gore navedenog možemo zaključiti da je za kvalitetan nastup na društvenim mrežama potrebno imati strategiju, znanje i vrijeme. Posao Social Media Managera je posao s punim radnim vremenom, pa nije čudno što ozbiljne tvrtke shvaćaju njegovu važnost i za taj posao angažiraju specijaliziranu agenciju.

 

Kontakt

Adresa

Križna cesta 18, Zagreb

Ulica Andrije Peruča 10, Rijeka

Telefon

+385 91 5740752

Podijelite na društvenim mrežama

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn