Pomno izaberite na kojim ćete društvenim mrežama održavati profil.

Već na samom početku razvoja društvenih mreža, njihov su potencijal prepoznali mnogi brandovi. Online komunikacija je tada često bila ležernije provođena, bez unaprijed definiranog plana i osmišljene strategije. No, kao i kod svega u digitalnom svijetu, stvari su se brzo promijenile i na društvenim mrežama.

 

Kvaliteta ispred kvantitete

 

Sama digitalna prisutnost vrlo je brzo prestala biti dovoljna. Štoviše, profil koji se ne održava prije će odmoći nego pomoći digitalnoj slici branda. Prisutnost na puno platformi također znači manje vremena koje se može utrošiti na svaku pojedinu od njih.

Upravo iz tih razloga, vrlo nam je bitno pažljivo odabrati platforme kojima ćemo se posvetiti. Usmjeravanje napora u čvrstu strategiju za jednu ili dvije platforme bolja je strategija od dijeljenja pozornosti na više mreža. Zato je najučinkovitije odabrati društvenu mrežu koja odgovara ključnim elementima i uz pomoć dobro smišljene strategije i kvalitetnog sadržaja privući veći broj sljedbenika.

Dva su elementa ključna kod odabira društvene mreže: nalazi li se na toj platformi ciljna skupina kompanije i ima li tvrtka sadržaj primjeren za objavljivanje na toj platformi. Zadovoljavanje ova oba elementa ključni je korak uspješne strategije.  

 

Pitanja na koja treba odgovoriti

 

Pri odlučivanju o društvenoj mreži oko koje ćemo se angažirati, pomoći će nam nekoliko pitanja na koje bi bilo dobro odgovoriti:

  1. Koliki je postotak naše ciljne skupine na toj platformi?
  2. Odgovara li općeniti ton društvene mreže brandingu tvrtke?
  3. Za što ciljna skupina koristi tu društvenu mrežu?
  4. Imamo li sadržaj za objavljivanje? Koji? Tko će stvarati sadržaj i iz kojih izvora će izvlačiti resurse?
  5. Kako se možemo razlikovati i istaknuti od konkurencije?
  6. Koliko često trebamo komunicirati na odabranoj društvenoj mreži kako bih se povezali sa zajednicom?

Odgovaranje na ovih nekoliko osnovnih pitanja pomoći će nam odlučiti koje društvene platforme imaju relevantnu publiku za nas i odabrati u koju platformu smo spremni ulagati. Ono što je vrlo bitno zapamtiti je sljedeće: Visoka kvaliteta komunikacije i ulaganje odabranu platformu pomoći će pri izgradnji branda i stvoriti snažnu digitalnu prisutnost koja će se višestruko isplatiti.

 

Imate li još nedoumica oko odabira? Naučite više u našim blog postovima o Facebooku i Instagramu

 

 

Kontakt

Adresa

Križna cesta 18, Zagreb

Ulica Andrije Peruča 10, Rijeka

Telefon

+385 91 5740752

Podijelite na društvenim mrežama

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn